2016. jún 28.

Mi

írta: Újgyerektábor Bódvalenke
Mi

tolmi_1.jpg

Szil Tolmi

 

Óvónőként és svédtanárként dolgozom. Márciusban voltam először Bódvalenkén ahol beleszerettem a faluba. Miután megtudtam, hogy az előző táboroztató csapat nem folytatja a tevékenységét, úgy döntöttem, hogy megpróbálok összetoborozni egy új csapatot. Íme itt a csapat:)

 

 

en.jpg

 

Kocsis Zsófia

Jelenleg Pécsett az Escargo hajója és a Bóbita bábszínház színésze vagyok. Emellett az Eck Imre Alapfokú Művészeti iskola egyik színjátszó tanára. Hamar rájöttem, hogy könnyen megtalálom a közös hangot az emberekkel, főleg a gyerekekkel. Többször táboroztattam már, de önkéntesként Bódvalenkén ez lesz az első nyaram.

 

ld.JPG

Lakatos Dorina

Lakatos Dorina vagyok,22 éves. 
Óvodapedagógiát tanulok az egyetemen. Később a gyermekvédelemben szeretnék elhelyezkedni. Egy egyetemi szervezeten keresztül járok önkénteskedni egy gyermekotthonba, Egy hat éves kisfiúnak vagyok a "mentora". Célom ,hogy minél többet segítsek ,ott ahol tudok ,illetve ,hogy egy picivel boldogabbá tegyem a gyermekek életét. Önkéntesnek lenni jó! :) 
mm.jpg
Markovics Marcsi
Biológia-környezettan tanárként végeztem 2010-ben, majd másfél évig éltem külföldön bébiszitterként.
Imádom a gyerekeket és szeretek részt venni minden olyan tevékenységben,ami hozzájuk köthető. Úgy gondolom, hogy minden fejlesztés, foglalkozás segíthet, hogy pozitívabb képet kaphassanak az őket körülvevő világról és a lehetőségekről.

 

szil-p_2014_josefin_casteryd.jpgSzil Péter

Főfoglalkozásban pszichoterapeuta vagyok, de szeretem és igyekszem szívügyemet, az (esély)egyenlőséget sok mindenféle területen előmozdítani (többet erről a honlapomon: www.szil.info). Ezért is leszek idén nyáron önkéntes a bódvalenkei gyerektáborban.
bc.jpg

Barhács Claudia

Gyógypedagógus hallgató vagyok. Lelkes segíteni vágyó gyerekszerető tapaszalatkereső érdeklődő természetjáró. Azért leszek önkéntes Bódvalenkén, mert szeretnék új élményeket szerezni az ott élő gyermekeknek. Játszva tanulni velük/tőlük.

vk.jpg

Varga Kata

Idén nyáron diplomáztam óvodapedagógia szakon, emellett pedig református hittanoktatónak is tanulok. Nagyon szeretek gyerekekkel foglalkozni, több éven keresztül vettem részt különféle táborok szervezésében. Mindig is foglalkoztattak a hátrányos helyzetű, nehéz anyagi körülmények között élő gyermekek, ám a bódvalenkei tábor az első, ahol közelebb is kerülhetek mélyszegénységben élő gyerekekhez

_dsc7663szondi.jpg

Szondi Boglárka

Szondi Boglárka vagyok, az ELTE Illyés Sándor Szakkollégium hallgatója. Ebben az évben végeztem pedagógia szakon, szakdolgozatomat cigány/roma integráció témájában írtam.  Egyetemista éveim kezdetétől fogva táboroztatok, ami mindig sok energiával tölt fel. Életem fontos részét képezi a társadalmi felelősségvállalás, számomra döntő tényező tevékenységeim társadalmi hasznossága, ezért vagyok önkéntes Bódvalenkén.

28500071_1628670127215702_1553402600_o.jpg

Nagy Marci

Marci vagyok 22 éves autó és motorkerékpár szerelő. önkéntes vagyok Bódvalenkén fél éve és borsod megyébe járok hátrányos helyzetű gyerekekkel játszani, számolni, olvasni tanulni, segíteni őket az iskolai lemaradásuk pótlásában

 

29550386_1533328653388923_1254055141_n.jpg

Balogh Milus

Milus vagyok, 18 éves, 12. osztályos tanuló egy budapesti waldorf iskolában. Az önkénteskedéssel egy iskolai szociális gyakorlaton keresztül találkoztam, így kerültem Bódvalenkére is, ahová a gyakorlat befejezése után is visszajárok.

Szólj hozzá